Sunday, January 17, 2010

Testimoni dari Cik Wanie


Inilah Cik Wanie sebelum & selepas ....
Sebelum - 92 KG
Selepas - 83 KG

Dan skg nie pun,Cik Wanie masih teruskan lagi...Target Cik Wanie nak sampai ke 60 KG...Doakan utk Cik Wanie yer...Itulah impian Cik Wanie utk tahun 2010....
~AMIN~

********************************************************************************

Cik Wanie adalah salah seorang dari group saya & wakil kami di sebelah Utara, khususnya negeri Kedah. Pada bulan lepas, beliau telah terserempak dengan blog kami dan telah memesan produk Rx-Lite dari kami. Kami telah mengirimkan 1 set Rx-Lite pada beliau untuk dicuba.

Alhamdulillah, kesannya sangat menakjubkan. Dengan kaedah terapi yang kami ajarkan (tanpa perlu berlapar & mengikat perut) dengan penggunaan Rx-Lite, beliau telah berjaya mengurangkan berat badan sebanyak 9 Kilo dalam masa 3 minggu sahaja. Dan kini, berat badan beliau ialah 81kg sahaja berbanding 92kg sebelum memulakan pengambilan Rx-Lite.

Beliau kini sangat ceria & sungguh gembira & tak bosan2 menceritakan pengalaman beliau sehinggakan telah membuat blog sendiri tentang Rx-Lite yg mempunyai trafik yang tinggi (sila lawati laman blog Wanie di http://www.wanieanggun.blogspot.com). Cik Wanie sangat menyukai Rx-Lite berbanding supplimen2 pelangsingan lain yang pernah dicubanya sebelum ini kerana ia mudah, berkesan, sangat lazat & tiada kesan2 sampingan yang biasa seperti produk2 lain.

Kini beliau adalah salah seorang wakil penjual kami yang komited & bersemangat. Kami sekarang sudah menjadi sahabat & rakan niaga yg rapat. Beliau berazam untuk mendapatkan berat badan & bentuk yang paling ideal iaitu 60kg dalam tahun ini juga. Saya yakin beliau akan berjaya, InsyaAllah..

Anda yang dibahagian utara, bolehlah menghubungi beliau di talian 0125224553 untuk mendapatkan stok Rx-Lite serta menyertai beliau untuk meneroka peluang yang menarik ini di bahagian Utara tanah air. Insya Allah..


2 comments:

  1. alamak kak intan,
    malunyer gambar wanie tertempek kat sini,
    hihihihi...

    tapi apapun btul kata kak intan,
    wanie sgt2 bersyukur kerana dpt kenal RxLite,
    satu produk yg telah membuatkan wanie bertambah happy dan bahagia...

    Terima kasih RxLite:)

    ReplyDelete
  2. boleh minta info harga dan cara mendapatkannya ? saya dari indon... terima kasih

    hqki@yahoo.com

    ReplyDelete

Video Presentation RxLite